طراحی و اجرای نما طراحی دکوراسیون نمای کامپوزیت نمای شیشه

نمای کامپوزیت

نماي كامپوزيت

كامپوزيت پانل آلومينيوم

كامپوزيت از تركيب فيزيكي چند ماده مختلف به وجود مي آيد. اين مخلوط در مجموع و با توجه به برخي معيارها، خواص بهتري از هر يك از اجزاي تشكيل دهنده خود دارد.

مواد كامپوزيت به 3 دسته زير تقسيم مي شود:
1- كامپوزيت هاي زمينه سراميكي(CMC)
2-كامپوزيت هاي زمينه فلزي (MMC)
3-كامپوزيت هاي زمينه پليمري (PMC) كه رايج ترين دسته كامپوزيت ها هستند.

مشخصات ورق هاي كامپوزيت آلومينيوم
ورق كامپوزيت آلومينيومي در كل از 3 لايه تشكيل مي شود كه 2 لايه آلومينيوم در اطراف و يك لايه از جنس پلي اتيلن در ميان دو ورق آلومينيوم قرار دارد.نقش اين لايه مياني عايق سازي در مقابل صوت و حرارت و انعطاف پذيري مي باشد. از اين ورق ها با اشكال مختلف مي توان در نما و داخل ساختمان استفاده نمود.

مزاياي ورق پانل كامپوزيت آلومينيوم

وزن سبك : ورق هاي كامپوزيت در مقابل ديگر مصالح از جمله سيمان ،شيشه و سنگ داراي پايين ترين وزن ممكن مي باشد.
خواص آكوستيك : فضاي خالي پشت ورق هاي كامپوزيت باعث ايجاد خاصيت آكوستيك مي شود.

شكل پذيري : به وسيله ابزار، مي توان زواياي مختلف با لبه تيز تا 135 درجه را با اين ورق ها ايجاد كرد، در حالي كه براي مصالح رايج ديگر مانند سيمان، سنگ و شيشه اين امر امكان پذير نيست.

تنوع رنگ : با توجه به وجود تنوع رنگ ورق ها، طراحان مي توانند از رنگ ها ي بسيار متنوع و مختلف از جمله رنگ هاي متاليك در طرح هاي خود استفاده كنند.براي رنگ كردن پانل ها از سيستم هاي بسيار پيشرفته و با كيفيت بالا استفاده شده است تا رنگ مورد نظر بالاترين كيفيت و بهينه ترين مقاومت را در برابر شرايط نا مساعد جوي و آلودگي هاي صنعتي داشته باشد. اين خواص به وسيله پوشش هاي فلورايدي يا PVDF تامين شده اند.

عملكرد غيريكپارچه در زلزله : با توجه به اينكه اين ورق ها به صورت ثابت به نماي ساختمان متصل نمي شوند، هنگام وقوع زلزله، ورق ها در جاي خود حركت كرده و امكان فروريختن آن به حداقل مي رسد.

امكان آب بندي نما : از ويژگي هاي نماي كامپوزيت، امكان آب بندي آن است به گونه اي كه امكان نفوذ آب به زير نما وجود نداشته باشد و آب ناشي از باران و برف پس از هدايت به شيار هاي تعبيه شده از محل معيني خارج مي شوند.همچنين اين ورق ها در برابر خوردگي ناشي از آب و هوا و باران هاي اسيدي كاملا مقاوم است و عوامل جوي هيچگونه تاثيري بر زيبايي و كيفيت نما نخواهد داشت.

مقاوت در برابر آتش سوزي : اين مصالح در بسياري از كشورها به عنوان مصالح ضداحتراق شناخته شده و مورد استفاده قرار مي گيرند. ضمن اينكه پس از آتش سوزي نيز براي محيط زيست آلودگي ايجاد نمي كنند، زيرا تمامي مواد به كار رفته در ساخت آن بدون CFC هستند.

بي نياز از شستشو : از ديگر ويژگي هاي اين ورق ها تميز ماندن آن است. دليل تميز ماندن اين ورق ها، نوع رنگ مصرفي است كه در اثر جريان هوا، الكتريسيته ساكن در ورق ايجاد نمي شود.در نتيجه گرد و غبار معلق در هوا جذب نشده و سطح آن تميز مي ماند. علاوه بر اين، هرگونه گرد و غبار احتمالي نيز با اولين باران از روي سطح كاملا شسته مي شود.

قابليت تعويض پانلها : در صورت بروز هرگونه مشكل در يكي از پانل ها به دلايل مختلف، اين قابليت وجود دارد كه بتوان بدون خرابي كل نما، تنها با تعويض پانل آسيب ديده، يك پانل نو جايگزين آن كرد.

http://agk.ir


[ بازدید : 266 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ شنبه 8 اسفند 1394 ] [ 10:34 ] [ آکام گستر کیش ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]