طراحی و اجرای نما طراحی دکوراسیون نمای کامپوزیت نمای شیشه

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی



طراحی داخلی

طراحی داخلی (Interior Design) به مجموعه اعمالی که جهت بهینه‌سازی و یا ایجاد تغییر در فضای داخلی بناها از لحاظ ساختار، چیدمان عناصر، نور و رنگ انجام می‌شوند، گفته‌می‌شود.

طراحی داخلی به‌منظور ارائه‌ی راه‌حل‌هایی برای سهولت در استفاده‌ی ساکنان و پدیدآوردن فضایی مناسب، بسته به نوع کاربری بنا انجام می‌شود. طراحی داخلی یک حرفه چند تزئینی است که محیط داخلی ساخته شده در یک سازه در هر خلاقیت و راه حل تکنیکی، کاربردش را به دست آورد. این راه حل ها کاربردی هستند، بالا بردن کیفیت زندگی و فرهنگ ساکنین، به شکل زیبا طلبی جذاب هستند.

طرح ها به منظور پاسخ به نیازمندی های منظم و هماهنگ با آن خلق شده اند، و اصول قابلیت محیطی را تشویق می کنند روند طراحی داخلی یک روش شناسی قاعده دار و هماهنگ را دنبال می کند. شامل تحقیق، تحلیل و انضمام دانستنی در روند خلاقیت که به وسیله آن احتیاجات و منابع مشتری را به ارضا می رساند و به تولید یک فضای داخلی که هدف پروژه را ایجاد می کند می رسد.

یک طراح داخلی کارش را فراتر از خیلی از انضباط ها، از جمله روانشناسی محیطی، معماری، طراحی تولیدی و دکوراسیون تجاری (از نظر زیباشناسی و فضایی) ترسیم می کند. آنها فضا هایی تقریبا از هر نوع ساختمان شامل: هتل ها - فضاهای اداری – مدارس – بیمارستانها – فضاهای مسکونی – خصوصی – فروشگاهها – رستوران ها – تئاترها و ترمینالهای فرودگاه را طرح می دهند. امروزه طراحان داخلی باید با جزییات معماری مانند طرح های کف، تعمیرات خانه و دستورالعمل های ساختمان هماهنگ باشند. بعضی از طراحان داخلی واقعا معمار خوبی هستند.


طراحی دکوراسيون داخلی

مشاوره ، طراحی و اجرای معماری داخلی-دکوراسیون داخلی: مسکونی، اداری، تجاری :

  • کلاسیک تا مدرن
  • طراحی و دکوراسيون داخلی، هتل، بیمارستان، فرهنگسرا ، بانک
  • طراحی و اجرای غرفه های نمایشگاهی
  • طراحی و دکوراسيون دفاتر اداری
  • طراحی و دکوراسیون خانه های مسکونی(سنتی و مدرن)
  • طراحی دکوراسيون اتاق کار، اتاق خواب، اتاق کودک
  • طراحی و دکوراسیون فست فود، رستوران، کافی شاپ
  • طراحی آشپزخانه مدرن صنعتی و مسکونی با ارائه نقشه های فنی الکترومکانیکال
  • طراحی سونا، جکوزی، استخر
  • محوطه سازی استخرهای روباز
  • طراحی شومینه های مدرن و کلاسیک
  • طراحی پارتیشن های مدرن مسکونی و اداری
  • مشاوره جهت خرید کلیه لوازم منزل(مبلمان، پرده، رومیزی،روتختی،کاغذ دیوار، کف پوش، پرده کرکره و ...)
  • طراحی و اجرای نمای بیرونی ساختمان(همراه با بهترین نورپردازی)
  • طراحی و اجرای باغ های ایرانی
  • ساخت انیمیشن پروژه های ساختمانی (داخلی و خارجی)

  • لازم به توضیح است که کلیه فرآیند های اجرایی گروه مهندسی AGK ( دارای تاییدیه طراحی و اجرای کار از شرکت ALCAN آلمان ) توسط دستگاه CNC انجام و با ابزار دقیق کنترل میگردد. همچنین در صورت لزوم و نياز مشتريان محترم برای پروژه های خاص ، AGK مبادرت به ارايه خدمات نظارتی و اجرای پروژه می نمايد .


    دکوراسيون داخلی

    معماری داخلی یا به عبارتی بهتر دکوراسیون داخلی باید دقیقاً همخوانی با سیستم طراحی معماری ساختمان داشته باشد و متناسب با سبکی که در معماری لحاظ گردیده انجام شود. نورهای مصنوعی، رنگ، بافت و چیدمان (مبلمان و تزئینات) و شومینه عناصری نیستند که بتوانند در یک فضا به تنهایی حرف بزنند، بلکه همگی به همراه معماری کل فضا همانند یک ارکستر باید عمل نمایند.

    بطور مثال : یک شومینه کلاسیک در نمای مدرن و با مبلمان سنتی تمسخر معماری است. باید تمامی عناصر اولاً متناسب با فرم تشکیل دهنده فضا و ثانیاً از یک خانواده باشند. شروع به طراحی داخلی از ورودی های یک بنا آغاز می شود .

    از آنجا که عمل ورود لزوماً عمل رسوخ در یک سطح عمودی است، به جای اینکه بوسیله ایجاد سوراخی در یک دیوار انجام پذیرد می تواند به شیوه ظریفتری عملی گردد. عمل ورود می تواند گذر از درون سطحی باشد که نه بصورت واقعی بلکه بطور ضمنی بوسیله دو ستون با یک تیر در بالای سر بوجود آمده باشد.

    در حالات زیباتر و ظریفتر، هنگامیکه تداوم بصری و فضایی بین دو فضا مورد نظر می باشد یک اختلاف سطح می تواند علامت گذر از یک فضا به فضای دیگر قرار گیرد. در حالت عادی، هنگامی که از یک دیوار برای تعریف و بستن یک فضا یا مجموعه ای از فضاها استفاده می شود ورودی با ایجاد یک بازشو در سطح دیوار گرفته تا مدخلی کار شده و دقیق و تفکیک شده می تواند تبدیل کند.

    بعد از ورود به فضای داخل ساختمان، حس مهم ما (بینایی) فعالیت خود را به دو قسمت مهم تقسیم می کند :

    1- ديدن

    2- مشاهده کردن

    تمام سعی و تلاش بشر و خلق این همه آثار و علی الخصوص پرداختن به طراحی فضاهای داخلی و اهمیت بدان ارضا نمودن حس مشاهده کردن انسان بوده است.

    يعنی :

    ديدن در وحله ی ایمنی فیزیکی را تأمین می کند، اما مشاهده کردن جایی که دیدن تمام می شود، تازه آغاز شده است و ما را به لذت بردن از تصاویری که از طریق دیدن ثبت شده است هدایت می نماید.

    انسان می تواند با یک نگاه سریع و یک نگاه دقیق از یک تصویر تفاوت قایل شود. تصویر بی حرکت در یک بخش از یک دایره قرار گرفته که قطر آن به اندازه ی فاصله ی چشم تا شیء است. در این فضای دید اشیاء با یک نگاه به نظر می رسند. تصویر تصویر سریع ایده آل در حرکت تعادل قرار دارد (تعادل یکی از مشخصه های اصلی زیبایی معماری و دکوراسیون است)

    روانشناسان روی تئوری حس ششم کار می کنند (احساس تعادل یا ایستا) که پایه احساس زیبایی است و ما معماران از تقارن اشیای هماهنگ و تناسبات، این حس زیبا را در افراد به وجود می آوریم به نظر می رسد در یک فضای به درستی طراحی شده آن حس تعادل و زیبایی به افراد بهتر انتقال یابد تا به گفتار درمانی یک روانشناس.

    برداشت چشم در حرکت به جلو و برخورد با موانع هنگامی که خود را از ما دور و در عرض یا عمق گسترش می دهد انجام می شود یک نوع مانع یا موانع فاصله های تکراری بوسیله ی چشم به شکل (تپش) یا (وزن تکرار) کشف می شوند و درست همان حالتی را دارند که صداها از یک موسیقی به گوش می رسند (معماری موسیقی مجسم است) این تأثیر حتی هنگامی که به یک تصویر به دقت در فضای بسته توجه شود اتفاق می افتد.

    در طرح ریزی یک دکوراسيون داخلی بررسی مکانیسم دید انسان بسیار مهم و اساسی است. چشم مستعد اشتباهات مربوط به دید هستند، چشم می تواند گسترش عرض را بهتر از عمق و ارتفاع تشخیص دهد و در مورد اخیر همیشه بزرگتر بنظر می رسد. به این ترتیب لبه های عمودی در بالا احساس برآمدگی ایجاد می نمایند و لب های افقی در وسط به نظر می آید که دارای انحنا باشند.


    انسان و رنگ

    رنگ ها بر انسان دارای قدرت تأثیر گذاری هستند به عنوان مثال می توانند احساس آسودگی، ناراحتی، فعالیت و یا بی حرکتی ایجاد کنند.

    رنگ آمیزی در کارخانه ها، شرکت ها و یا مدارس می توانند عملکرد افراد را بهبود بخشند و یا توانمندی آنان را کاهش دهند، در بیمارستان ها می توانند اثر مثبتی بر سلامتی بیماران داشته باشند.

    این تأثیر بطور غیرمستقیم با ظاهر عریض تر یا باریک شدن اتاق ها صورت گرفته و بدین صورت برداشتی از فضا ایجاد می شود که احساس آزادی و یا محدودیت به وجود می آورد. عکس العمل های مستقیم فیزیکی و تحریکات ایجاد شده توسط بعضی رنگ ها قوی ترین اثر تحریک آمیزی را در انسان بوجود می آورد.

    نارنجی یکی از مؤثرترین رنگ ها در تحریکات رنگی است و به دنبال آن زرد، قرمز، سبز و بنفش ضعیف ترین رنگ ها با اثرات تحرک آمیز قوی فقط برای قسمت های کوچکی از اتاق مناسبند و برعکس از رنگ های تحریک ضعیف می توان برای قسمت های بزرگ استفاده نمود.

    رنگ های کرم دارای اثرات فعال کننده و محرک می باشند که در موارد خاصی می توانند مهیج باشند. رنگ های سرد اثر بی تحرکی داشته حس آرام کننده و معنوی ایجاد می کنند.

    رنگ سبز نیز خود می تواند تمدد اعصاب ایجاد کند ناگفته نماند که اثرات ایجاد شده توسط رنگ ها به روشنایی دلخواه نورپردازی معنوی و طبیعی بستگی مستقیم دارد. وقتی از پائین به رنگهای گرم و روشننگاه شود، اثر معنوی محرکی بوجود می آورد. با نگاه از پهلو اثر جذب کردن پدید می آید و هنگام نگاه کردن از بالا به این رنگها، اثر روشنی بخش و بالا برنده ای ایجاد می گردد. هنگامی که به رنگهای تیره و گرم در بالای سر نگاه شود، اثر احاطه کننده باوقار را فراهم می کند.

    دید از پهلو اثر جاذب بوده و هنگام نگاه کردن از بالا به این رنگها، ایجاد محلی امن برای قدم گذاشتن و وارد شدن می نماید. رنگ های سرد و روشن در بالا محیط را روشن و شاد نموده، احساس آرامش ایجاد می نمایند، از پهلو که دیده شوند بنظر منحرف کننده و در پایین بنظر آماده قدم گذاشتن در آن جا را تشویق می نماید.

    رنگ های سرد و تيره در بالای سر ترسناک بنظر می رسند. از پهلو غم انگیز و هنگام پائین بودنشان بنظر سنگین آمده بیننده را بطرف پائین می کشاند. سفيد :رنگ خلوص، کامل، و تمیزی و نظم است. سفید در طراحی رنگ اتاق ها نقش اساسی دارد. این رنگ گروه های دیگر رنگ ها را خنثی نموده و بدین ترتیب ایجاد فرح بخشی می نماید. رنگ سفيد به عنوان سطح مشخص در انبارها و محل های نگهداری کالا در خط کشی خیابان ها و علایم ترافیک نیز بکار می رود.

  • رنگ های روشن ايجاد ارتفاع می نمايند.
  • رنگ های تيره اتاق را سنگين می کند.
  • اگر سقف را تيره رنگ نماييم، سقف کوتاه بنظر می آيد.
  • رنگ تيره در انتهای فضا، اتاق های بلند را کوتاه تر بنظر می رساند.

  • http://agk.ir


    نمای ساختمان- نمای کامپوزیت-فروش ورق کامپوزیت-کامپوزیت پانل آلومینیومی- آلکوباند-آلوباند- نمای کرتین وال- نمای فریم لس- نمای شیشه - cnc کامپوزیت آلومینیوم- نمای کامپوزیت آلومینیوم- شیاروبرش ورق کامپوزیت- ساندویچ پانل دکوراتیو- لوورآلومینیومی- شیدرآلومینیومی- طراحی نمای ساختمان- طراحی داخلی-دکوراسیون داخلی- نمای مدرن -طراحی داخلی- نمای کرتین وال - نمای فريملس- معماری داخلی- معماری ساختمان - درب و پنجره آلومینیومی- طراحی دکوراسیون داخلی - ورق کامپوزيت - طراحی معماری - اجرای نمای کامپوزيت- curtain wall - طراحی داخلی منزل - چوب ترمو- لوور چوبی - نمای مدرن وکلاسیک - MDF - اجرای نمای سرامیک خشک - نمای HPL - دکوراسیون منزل - طراحی سه بعدی - ویلا سازی - SHOP DRAWING - پارکت - کناف - ورق آلکوباند - ورق آلوباند لوور متحرک - frameless - دکوراسیون منزل ویلایی - اجرای نما - نمای آلومينيومی - louver - بازسازی نمای فرسوده - محاسبات سازه - طراحی واجرای نمای کامپوزيت - فريملس - نمای ساختمان کامپوزيت پنل آلومينيوم - شيشه فريم لس- مهندسی نمای ساختمان - پيمانکاری نمای ساختمان - کرتينوال -CNC ورق کامپوزيت - شیدرهای متحرک - سی ان سی ورق کامپوزيت - دستگاه CNC - shader - مونتاژورق کامپوزيت - مجری ارایه خدمات CNC کامپوزیت - دستگاه برش ورق کامپوزيت - دستگاه شيارورق کامپوزيت - دستگاه حکاکی CNC - مهندسي نما - نماسازی نماکار- تولید مقاطع آلومینیومی - دکوراتيو داخلی و خارجی - دکوراسيون داخلی وخارجی - نقشه برداری - طراحی داخلی آمفی تئاتر- فروش ورق - ساختمان های اداری - کامپوزيت پنل آلومينيوم - ورق آلومينيومی- فروش ورق آلومينيومی- ورق نما - اجرای نمای کامپوزيت - نمای آلومينيومی و نمای شيشه - بازسازی نمای فرسوده - نمای ساختمان(کامپوزيت پنل آلومينيوم)- پيمانکاری - نمای سنگی- کلينيک نما - نقشه برداری - معماری داخلی - مشاوره طراحی ومعماری - معماری کلاسیک - معماری سنتی - طراحی داخلی مسکونی- نورپردازی- نورپردازی شب - طراحی معماری فاز 1 و 2 نما- انیماتور- دیزاین- دیزاینر- دکوراسیون - دکوراسیون سرویس بهداشتی مدرن- مصالح ساختمانی - تزئین اتاق کودک - دکوراسیون اتاق خواب - طراحی اتاق خواب - سیستم تهویه - دکوراسیون اتاق کار- طراحی اتاق کودک - دکوراسيون مغازه - مدل پرده - سالن اجتماعات - رومیزی - روتختی - گلدان - ست بوفه - چیدمان میز نهار خوری- منزل- ویلا- طراحی اتاق کنفرانس - طرح های فرش - دکوراسیون اتاق نشیمن- رنگ آمیزی دیوار- پتینه ساختمان - نقاشی روی دیوار- طراحی شومینه- کاغذ یواری-آلاچیق-غرفه آرایی - غرفه نمایشگاهی - محوطه سازی باغ - طراحی داخلی تجاری - طراح سونا - استخر- جکوزی- دکوراسیون تالار پذیرایی - طراحی مبلمان اداری - مبلمان چوبی - مبلمان منزل- مشاور معماری - - دکوراسيون اتاق نوزاد- کابينت - تزئينات - تری دی مکس - چيدمان - هنر داخلی - چيدمان منزل - کلينيک ساختمانی - تاسیسات ساختمان - طراحی داخلی هتل - طراحی داخلی فست فود - طراحی داخلی اداری - طراحی داخلی رستوران - طراحی استخر- طراحی محوطه و ویلا Land scape - آتلیه معماری Architectural - ورق ساتل - طراحی معماری فاز 1 - طراحی پلان های معماری داخلی فاز 1 و فاز 2 - نقشه های الکتریکال - اصول طراحی - مکانیکال - تاسیسات - دفترچه معماری - کناف - طراحی لابی - باغ ویلا - کفپوش - سقف کاذب - سنگ تراورتن - سنگ نما - تزیینات ساختمان - ساخت و ساز - طراحی معماری فاز 2 دفترچه شاپ دراوینگ - پارکینگ - ساختمان های تجاری- طراحی داخلی پذیرایی - گلخانه - فود کورت - طراحی دفتر کار- مبلمان دفتر کار - ملزومات اداری - مبلمان اداری - معماران داخلی - سالن ورزش - پارکت - طراحی کارخانه - مهمانسرا - گرمایش و سرمایش - ساخت ماکت - ماکت ساختمان - معماری - معماری نیو کلاسیک - دوره های معماری - ساختمان مسکونی - عناصر ساختمان - فضاها ی معماری- طراحی آشپزخانه - سرامیک خشک - استاندارد معماری - طراحی فضاها - مطالعات میدانی - کانتر - طراحی اغذیه فروشی - قواعد معماری - رستوران سلف سرویس - decoration - ابنیه ساختمان - نظام مهندسی - خدمات مشاوره معماری - مبحث ماده 19 ساختمان - ساختمان های بزرگ - راه و ساختمان - ساختمان های پیشرفته - نمای HPL- اجرای کناف - طراحی سازه - معماری سازه - اجرای سازه - اکسترود آلومینیوم - نورد آلومینیوم - نورد آهن - نورد پروفیل - طراحی قالب - لوورهای کامپوزیتی - طراحی مراکز درمانی - طراحی آپارتمان - لوورهای برقی - طراحی فضای سبز - سالن اجتماعات - سوئیت - خرید وفروش ملک - خرید و فروش آپارتمان - باز سازی ساختمان - طراحی شهرک مسکونی - تعمیرات نما - سنگ فرش

    [ بازدید : 341 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
    ]

    [ چهارشنبه 7 مرداد 1394 ] [ 10:45 ] [ آکام گستر کیش ]

    [ ]

    ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
    بستن تبلیغات [X]